måndag 18 februari 2013

Vilken toppenhelg!

Helgen började med grabbkväll på fredagen då Anna var på AfterWork. Vi poppade popcorn och kollade på film.

Wille åt upp alla popcorn :-)


 
Efter att jag lagt grabbarna så började jag baka semlor som jag skulle ha på födelsedagsfikat i söndags.
 
Johans hembakade Semlor måste provas!!!
 
På lördagmorgonen så var det dags för ett långpass tillsammans med Henrik Eklund. Vi sprang in igenom stan och bort till Hammarby Sjöstad och sen tillbaka i genom stan. Totalt 23 km.
 
När jag kom tillbaka efter löpningen så var det korvgrillning och pulkaåkning i Hagaparken med familjen, Thea, Mia och Erik.
 
 
Sen var det dags för det som jag har längtat så mkt efter. Jag och Anna checkade in på Clarion Sign.
 
 

Efter vi hade checkat in så tog vi en sväng på stan innan det var dags att ta en fördrink i baren. Därefter blev det middag på American Table på hotellet. Jag åt en Hanger Steak som var utsökt ;-)
Sen blev det Django på bio som var grym. På söndag morgon blev det en efterlängtad sovmorgon. Jag klev inte ur sängen förrän halv 10, då det var dags för hotellets frukostbuffé. Jag åt så mkt gott!!!
 
 
På eftermiddagen så kom släkten över på födelsedagsfika. Jag fyller ju 34 år på tisdag. Och det ska ju självklart firas ;-)
 
Min guddotter/brorsdotter Ellie hjälper mig att öppna paketen
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar