torsdag 14 februari 2013

Dagens pass, det bästa på länge!

Idag är det ju som alla känner till, Alla Hjärtans Dag. Jag gav min älskade fru 3 stora röda rosor.

Till min älskade Anna!!!

Det var inte många som ville tillbringa kvällen med mig ute på gatorna ikväll. Det är helt klart förstårligt. Det är ju bara så tråkigt att springa själv :-)

Det blev ett väldigt bra pass trots allt. Efter 3km uppjogg så var det dags att sätta fart. Jag la mig runt 85% av maxpuls och körde på i 15min. Jag blev förvånad och nöj när jag tittade på klockan och den visade ett snitt på 4.21. Även den andra tröskeln slutade på ett snitt på 4.21. Tröskel nr 3 gick lite långsammare (4.33) men de beror lite på att det blev lite mer uppförsbacke. Den 4:e och sista tröskeln jamnade på 4.29 och med det så snittade jag 4.26 totalt.
Riktigt kul att all träning börjar ge resultat i form av bra tider. Nu blir det äta och sova för att orka med simningen i morgon bitti 6.30.

God Natt!!!

Träningsresultat 14.02.2013 18:59

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar