onsdag 15 augusti 2012

Tillbaka till vardagen

Då var semestern slut i söndags och dags för vardagen igen. Semestern har varit underbar och det har varit skönt med ett litet brejk från jobbet. Vi har varit på Gröna Lund, firat midsommar med farmor uppe i dalarna, varit 2 veckor i härliga Italien, hälsat på farfar på Tögen. Jag känner att vi har hunnit med allt. Har o andra sidan haft 8 veckor ledigt ;-)

Nu är det vardag igen och jag tycker det är skönt oxå. Jag gillar när det är lite rutiner att följa + att jag tycker det är kul att jobba. Jag trivs oerhört bra på jobbet. Barnen har börjat på dagis som dom tycker är jättekul. Så nu har vi en spännande höst framför oss. Wille fyller 3 år och barnen ska få en till kusin, vilket jag tycker ska bli jättekul.

Bara för att semestern är slut så tycker många att sommaren är över. Själv tycker jag att dom 3 arbetsdagar som har varit i veckan har bjudit på riktigt bra väder och jag känner inte att sommaren är slut. Däremot så märker man att det mörknar fortare på kvällarna.

Härlig utsikt från Erstagatan en dag på jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar