söndag 21 april 2013

Vilken fantastisk dag det har varit

 
Idag var det dags för löpning igen efter 12 dagars förkylning/vila. Jag var rikigt laddad inför dagens långlöpning. Vi körde det kortare varvet på Sthlm Marathon 2 varv. Dagens pass mätte 34km och tempot hamnade till slut på 5.03min/km


Henrik och Micke på Västerbron
Henrik, jag och Micke
Fantastiskt vacker utsikt från Västerbron idag
Efter löpningen så åkte jag till min frus jobb på 4H-gården vid Stora Skuggan och hade lite picnic.
Sen var det dags att byta däck på djurtransport och 1 bil. Det var riktigt varmt i solen idag och efter 2 timmar så var jag klar. Har den lilla bilen kvar men tar det en annan dag då det inte är ett måste i och med dubbfria däck. Det har varit en riktigt toppen dag idag!!!
Theo, Wille, Anna och svärmor picnicar på 4H 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar