torsdag 7 februari 2013

Otrolig seg i kroppen

Har varit lite slapp med bloggandet på sistone. Framförallt skulle jag vilja ha med mer bilder i bloggen. Men då måste jag foto när jag springer. Är jag själv så har jag mobilen på armen för musikens skull och sedan jackan över, vilket gör det hela lite bökigt om man vill foto ngt. Jag ska försöka bättra mig på att fota mer.

I måndags var jag rejält sliten efter en natt med dålig sömn då barnen vaknade mkt. Klockan 06.30 var jag i simhallen och körde 1500 meter i bassängen. Efter det hem och hämta Tyra för en morgonpromenad på 45 minuter. Efter jobbet så kände jag mig riktigt seg och velade lite om hur jag skulle göra med kvällen löpning. Jag bestämde mig för en löptur för att rensa lite och få lite frisk luft. Det blev lite bättre men kände att jag behöver sömn så jag gick och la mig i sängen vid 8 och somnade innan 9. Jag fick 10 timmars sömn den natten och vaknade upp som en ny människa.

Träningsresultat 04.02.2013 16:29

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar