söndag 11 november 2012

Farsdag löpning

Ser pigg ut efter 32 km
Dagens långpass blev lite annorlunda. Det var ingen i Seger Running som skulle hänga på vilket gjorde att man inte var lika sugen på att dra iväg. Men det är dom gångerna som det är viktigt att man tänker positivt och kommer ut ändå.
 
Dagens runda ser ut såhär
 
Jag tänkte att det är ju ändå Fars dag idag och fick idén att springa hem till min Pappa som bor nära Lidingö Centrum. Jag tog vägen via Bergshamra - Stora Skuggan - Hjorthagen.
När jag kom till Lidingö Centrum så stannade jag till på Pressbyrån för att köpa ett litet kort och en trisslott i Farsdag present. Det var 12 km hem till Pappa. Väl där så tog jag lite drickapaus och blev bjuden på ostkaka som jag älskar ;-)
Jag snörade på mig skorna igen och sprang hemmåt men tog vägen via Lidingövägen - Valhallavägen - Odengatan. När jag kom till Odenplan så tänkte jag att jag kan ju köra en lite längre sträcka. Jag har ju ingen tid att passa. Så jag bestämde mig för att ta nästa drickapaus hemma hos lillebror Anders i Annedal. Jag fortsatte från Odenplan och körde förbi Karlbergs Slott - Pampas och vidare utmed vattnet bort mot Sundbyberg/Annedal. Efter en kort paus hos brorsan så sprang jag hemmåt för att äta lunch. Det blev totalt 32 härliga km i regn. Jag hade kunnat köra en mil till utan problem!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar