lördag 13 oktober 2012

Kalasdag ;-)

Idag har varit en riktigt kalasdag!

Nya fina mössor och jackor som mamma köpte igår på Barnmässan

Dagen började med att jag och grabbarna åkte till Vasaparken för att leka medans Anna var hemma och ordnade inför Willes kalas klockan 14.00.

Åh vad roligt det är att gunga!!!

Vi hade jättekul i parken och jag kände verkligen att det är så mysigt och roligt när vi leker tillsammans. Vi körde stora gungan i säkert 20 minuter innan vi gick vidare till studsmattorna. Sen klättrade Theo i nätet medans Wille gick och spanade lite

Titta på mig, pappa!!!

 
Efter att ha lekt i parken i en och halv timme så åkte vi till McDonalds som jag hade lovat barnen. Dom måste ha varit riktigt hungriga för dom åt varsin Happy Meal. Wille med Chicken Nuggets och Theo med Cheeseburgare. Det räckte tydligen inte utan jag fick köpa varsin cheeseburgare till.

Har redan ätit upp mitt 4-pack Nuggets. Mera mat pappa!!!

Theo tryckte i sig en extra cheeseburgare han med.

Efter att vi ätit fardigt så åkte vi och tvättade bilen innan vi kom hem. Väl hemma så var det färdigt för kalas med en massa goda saker, såsom kanelbullar, cupcakes (i form av katt och gris) och en jättegod tårta som älsklingen hade bakat. Sen kom alla gäster och Wille fick en massa fina presenter.

Tack alla som var här för en trevlig eftermiddag!!!

Kan berätta att barnen var rätt trötta. Theo somnade när jag lagade mat. Jag och Wille åt innan vi myste lite i soffan framför Bilar 1. Sen stupade Wille oxå, stackarn.

Som sagt, det har verkligen varit en riktigt kalasdag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar