fredag 28 september 2012

Tagga till nu!!!

Nu sitter jag och dricker Vitargo Electrolyte. Har kört kolhydratsladdning sen i onsdags morse för att få i mig tillräckligt med energi. En på morgonen och en på kvällen. Ikväll blir det en lugn kväll i soffan och sen tidig sänggång för att vara så utvilad och frisk som jag bara kan vara i morgon bitti. När jag vaknar blir det en ordentlig frukost med AXA gröt, hårdkokta ägg, macka och juice. Sen får jag nog köra en tallrik yoghurt med banan och musli vid 11 innan jag åker och hämtar upp mina löparkompisar för att sedan ta oss till starten på Koltorps Gärde på Lidingö. När vi väl är där så har jag Vitargo energibar för en sista påfyllning.


Jag kommer att köra för 2.30 men märker jag att förkylningen hindrar mig och det känns tungt kommer jag att kliva av. Mitt mål är som sagt 2.30 och jag är inte intresserad av att bara ta mig runt på 3 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar