torsdag 27 september 2012

Lidingöloppet Info

Jag startar i grupp 3 och har startnummer 30759. Starten går klockan 12.50 på Koltorps Gärde.
Min målsättning är att springa på 2.30 vilket betyder att varje kilometer går på 5 minuter i snitt.
Jag hoppas bara att förkylningen ger med sig helt. I morse när jag vaknade så kändes det inte lika täppt i näsan. Så det börjar släppa känns det som.
Jag hoppas på att inte göra varken mig själv eller er som kommer och hejjar på mig besvikna.


Bra platser att hejja på mig är inringade på kartan. Då behöver man inte gå så långt och ändå se mig 4 gånger.


Få tider via SMS

Vill du veta hur det gått för dina nära och kära i Lidingöloppsspåret? Du kan beställa dina eller någon annans mellan- och sluttider från vår SMS-tjänst.
Gör så här för att beställa SMS-tjänsten.

Skicka ett SMS till 72456 med texten:

LL<mellanslag><30759>.

Varje beställning kostar 25:-*
Obs! Du måste ha en svensk operatör.

Ett SMS skickas efter varje mellantid och mål.

Dessa passeringar är online per distans:
Lidingöloppet SMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar