lördag 30 juni 2012

Dalarna

Idag är det dags att åka hem till Stockholm igen. Vi har varit hela familjen uppe i dalarna i mammas sommarstuga. Vi har firat traditionell midsommar med dans runt midsommarstång. Det har varit underbart att varva ner från jobb och storstad.
Det är svårt att ha en blogg utan att nämna familjen i och med att den betyder så mycket för mig.
Så det är dags att presentera min fina familj
Min underbara familj består utav mig, min fru Anna, Theodore 4 år och Willhelm snart 3 år.

Dagens pass blev ett lugnt grundpass i pulszon 3. Det är en härlig träningsmiljö på grusvägar bland sjöar, hästhagar och skog. I morgon blir det ett långpass hemma i Solna. Ska se om jag kan få med mig Thomas. Kan vara lite svårt så tidigt på morgonen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar