torsdag 28 juni 2012

Intervallpass

Imorse klockan 6.30 var det dags igen att gå upp o springa. I morse strålade solen så det kändes extra härligt att komma ut. Idag var det intervallpass i pulszon 4-5 som gällde.
Efter första intervallen (3.49/km) på 4 minuter så sa jag till mig själv att försök att ligga under 4.00/km på alla 4 intervaller. Andra intervallen så hamnade jag på 3.45/km, tredje på exakt 4.00/km och den sista så skulle jag trycka på så mycket jag bara orkade. Jag lyckades med 3.37/km. Jag är mycket nöjd med dagen pass som var det tyngsta passet hittills. Varje pass mäts i en arbetsbelastning och dagens pass fick en arbetsbelastning på 180.

Ni kan se alla mina träningspass under fliken träningsresultat, där jag lägger upp en länk till alla mina pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar