tisdag 1 januari 2013

Målsättning 2013

Nu är det dags att sätta mål för det år som kommer bli det bästa hittills!!!

Jag har valt att dela in målsättningarna i tre kategorier; Jobb, Familj och Träning

Jobb:
Se till att lära mig att lägga in Crestronprogrmering. Så jag inte blir beroende utav andra.
Ska ha ett lönesamtal med min chef för att förhandla upp min lön.

Familj:
Fortsätta jobba på att bli en bättre pappa. Jag känner att jag har gjort enorma framsteg bara från efter semestern.
Jobba på mitt tålamod.
Hitta på mer spontana saker med Anna

Träning:
Köra stenhårt på träningsprogrammet jag fått utav Per.
Springa milen under 42 min.
Springa Lidingöloppet under 2.15 och ta silvermedaljen.
Få ihop 2000km under hela 2013.
Börja simma på måndagar och fredagar innan jobbet.
Stockholm Triathlon under 2:25.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar