söndag 16 december 2012

Luciajoggen


I torsdags var jag, Thomas och Kristi från Seger Running med på Luciajoggen som arrangerades utav Running Sweden. Vi möttes upp på Ryssgården vid slussen för att sen springa till Årstabron där vi körde 1km intervaller över bron. Jag hoppade på den snabbaste gruppen som körde 4 minuterstempo. Efter 3 vändor märkte jag att tempot var lite för tufft för mig så jag väntade in nästa grupp (4.20 tempo) där Thomas körde. Dom där 20 sekunderna gjorde rätt stor skillnad. 

Vilken fantastisk utsikt det är från Årstabron
Förmodligen den första intervallen. Ser väldigt pigg ut

Väl tillbaka på Rysstorget och Slussen mötte Gainomax upp oss och bjöd på sina supergoda bars. Efter att vi tankat oss med ny energi så bjöd José Nunez från BIM oss på ett fantastiskt roligt Fyspass med pinnar för löpare.

Här hade jag precis proppat hela munnen full med Gainomax
 
Bålstyrka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar