söndag 9 september 2012

Crossfit

Igår var jag, Anna och Wille och kollade på farbror Anders och Andreas när dom tävlade i "Crossfit SM" i Sätra hallen.
Vi kom dit precis lagom till Anders första VOD och Andreas körde heatet efter. Första VOD:en hette "Smells like Fran" där Anders gjorde en jätteinsats och kom på 51 plats i grenen.
Den andra VOD:en hette "Snatch Fran".
Idag är det fortsättning på tävlingen och dom 16 bästa går till final i en 5 VOD. Det blir väldigt tufft för Anders och Andreas att ta sig dit. Dom har båda gjort en jätteprestation tycker jag. Är väldigt imponerad.
Man blir lite sugen på att börja med Crossfit. Men jag inser att jag kan inte göra allt. Löpningen är ju trots allt min stora passion just nu. 

Min duktiga Bror. Är både stolt och imponerad ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar